Mijn CV

Hieronder is mijn werkervaring te vinden.  Voor vragen ben ik bereikbaar via het contactformulier.

Okt 2022 – Heden. HR Business Partner – BAADER

Sept 2017 – Okt 2022 Consultant Technicum Technicum

Als start van mijn carrière ben ik begonnen als consultant bij Technicum. Als consultant was het mijn taak om technische mensen te vinden en te voorzien van een nieuwe baan. Na 5 jaar was het tijd voor wat anders.

Opleidingen

2012 – 2017      HBO  Commerciële  Economie Saxion Deventer
2010 – 2012      MBO Business School, Junior Marketing manager  behaald met diploma.
2009 – 2010      HBO Commerciële economie HAN Arnhem. (afgebroken).
2004 – 2009      HAVO, behaald met diploma.

In de opleidingen heb ik geleerd om op een nauwkeurige manier diverse plannen en projecten te schrijven en uit te voeren. Enkele voorbeelden zijn een communicatieplan, strategisch marketingplan en sales & accountplan.

Werkervaring & Stages tijdens de opleidingen:

Okt 2016 – feb 2017 Afstudeerstage Schotpoort Connect.

Gedurende 20 weken heb ik een strategisch marketingplan mogen schrijven voor de firma Schotpoort Connect. Hierin heb ik onderzoek gedaan naar een product marktcombinatie en advies gegeven op welke wijze Schotpoort Connect in deze nichemarkt groei kan realiseren.

Mei 2010 – augustus 2017 Horeca.  Restaurant het Jachthuis, Beekbergen

Mijn werkzaamheden bestonden uit het assisteren van de Chef-kok, het bereiden van gerechten, schoonmaken van de werkomgeving, daarnaast het verrichten van andere werkzaamheden in opdracht van de leidinggevende.

In de zomer van 2014 heb ik hier geleerd om ook zelfstandig hoofdgerechten (à la carte) mee te geven, en ben ik gegroeid tot een verantwoordelijke (hulp)kok.  Het aansturen van collega’s en begeleiden van nieuwe medewerkers waren onderdelen welke regelmatig gevraagd werden.

Het doel van het plan was om alle markten waar ACOYA zich op richt zo goed mogelijk te bereiken, hierin werd onderscheid gemaakt in de verschillende doelgroepen per markt. In de periode van vijf maanden is er onderzoek in welke promotiemiddelen het meest effectief waren op de desbetreffende doelgroepen. Na het onderzoek is er een advies gegeven. De promotiemiddelen  werden afgestemd op markt en de doelgroep. Zodat ACOYA haar afnemers directer kon bereiken, sneller kon bereiken en efficiënter in kon spelen op veranderingen in de markt

Werkzaamheden: een marktanalyse geschreven bestaande uit een interne analyse, externe analyse en SWOT-analyse, en een klant tevredenheidsonderzoek uitgeverd.  Daarnaast inzicht gekregen in de commerciële buitendienst.

Werkzaamheden: veel administratieve taken, daarnaast intakegesprekken gevoerd met potentiële  uitzendkrachten en diverse marktonderzoeken gedaan.